YO-info

Kevään 2024 ylioppilastutkinnon kokeiden info lukusalissa. Infossa käydään läpi ajankohtaiset tutkintoon liittyvät määräykset ja toimintaohjeet.

Poloneesi

Kulttuurikeskus Poleeni Savontie 13, Pieksämäki

Perinteinen abiturienttien poloneesiesitys läheisille ja koulun väelle Poleenissa.

Matikkakahvila & läksypaja

Tarjolla tukea läksyjen tekoon välipalan voimalla koulun ruokalassa. Ilmoittaudu mukaan!

Penkkariajelu

Pieksämäen lukio Keskuskatu 32, Pieksämäki

Pieksämäen lukion penkkariajelu starttaa lukiolta 11.00 ja paluu takaisin lukiolle 12.15.

Wanhojen päivä

Wanhojen oma juhlapäivä. Wanhat tanssivat Veturitorilla klo 13.15. Kutsuvierastilaisuus klo 17.00

Hiihtoloma vk 9

Reipasta ulkoilua ja rentoutumista hiihtoloman merkeissä.